Preču atgriešanas politika
Vispārīgi noteikumi
Pircējs – juridiska persona neatbilstošu preču atgriešanu piesaka kārtībā, kāda noteikta pušu noslēgtā līgumā, bet, ja tāda nav, tad neatbilstošas preces atgriešana tiek pieteikta Noteikumos minētajā kārtībā.
Pircējs – fiziska persona pieteikumu par neatbilstošas preces atgriešanu piesaka Patērētāju tiesību aizsardzības likumā un šais Noteikumos turpmāk noteiktā kārtībā.
Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, patērētājam (fiziskai personai, kas iegādājas preci ārpus saimnieciskās darbības ietvariem) ir tiesības 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas atkāpties no distances līguma un atgriezt preci pārdevējam, neminot iemeslu.
Šīs tiesības attiecas uz nepārtikas precēm, kuras nav bojātas, nav lietotas vairāk, nekā nepieciešams preces pārbaudei, un ir saglabāts to oriģinālais iepakojums.
Lai izmantotu atteikuma tiesības, patērētājam 14 dienu laikā ir jānosūta pārdevējam paziņojums par vēlmi atteikties no līguma, un pēc tam – jāatgriež prece ne vēlāk kā 14 dienu laikā no paziņojuma nosūtīšanas brīža.
Rīcība, ja konstatēta bojāta vai nekvalitatīva prece
Ja Pircējs pēc pasūtījuma saņemšanas, bet ne vēlāk kā preces garantijas termiņā, ir konstatējis, ka prece ir bojāta un/vai sliktas kvalitātes, Pircējs raksta pieteikumu ferax.lv klientu apkalpošanas daļai uz e-pastu info@ferax.lv, detalizēti aprakstot preces bojājumu un pievieno fotogrāfiju ar bojāto preci.
Atgriešanas nosacījumi
- Nepārtikas preces, kurām ir derīguma/garantijas termiņš un ir konstatēts preces defekts (kurš nav radies neatbilstoši lietojot vai glabājot preci), Pircējs var atgriezt derīguma/garantijas termiņa laikā.
- Pārtikas preces Pircējs var atgriezt pirms beidzies preces derīguma termiņš.
Preces atgriešanas kārtība
Preces Pircējs uz sava rēķina atgriež, nosūtot pa pastu uz SIA Feraks adresi: Meldru iela 1, Liepāja, Latvija, LV-3401. Vienojoties ar Pārdevēju, preces var tikt nodotas Pārdevēja pārstāvim (kurjeram).
Sūdzību izskatīšana
Pircēja sūdzības tiek izskatītas 15 (piecpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā nav iespējams atbildēt uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties rakstiski informē par to Pircēju, norādot pagarinājuma nepieciešamību un saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta.
Pircēja atbildība
Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.
Netiek pieņemtas:
- lietotas preces;
- preces, kuras higiēnas apsvērumu dēļ nevar pieņemt atpakaļ, jo to iepakojums ir atvērts;
- pārtikas preces ar atvērtu iepakojumu;
- preces kuras nav pilnīgā komplektācijā;
- preces kuru bojājumi ir radušies Pircējam neatbilstoši glabājot preci.
Preces jāatgriež atbilstoši iepakotas oriģinālajā iepakojumā un pilnā komplektācijā. Ja prece neatbilst minētajam, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt preci, kā arī neatmaksāt Pircēja par preci samaksāto naudu.
Apmaiņas iespējas
Pircējs var vienoties ar Pārdevēju par preču apmaiņu.
Naudas atmaksa
Preču, kuras Pircējs, izmantojot atteikuma tiesības vai sakarā ar preču neatbilstību līgumam, noteiktā kārtībā ir atgriezis atpakaļ Pārdevējam, cenu Pārdevējs atmaksā Pircējam, trīsdesmit dienu laikā pēc preces pieņemšanas, pārskaitot uz kontu no kura veikta preces apmaksa.
Atgriešanas izdevumi
Preču atgriešanas izdevumus, izņemot ja tiek atgrieztas līguma noteikumiem neatbilstošas preces, sedz Pircējs.
Neizpildīts pasūtījums
Ja netiek piegādāta kāda no pasūtītajām precēm, tās vērtība tiek atlīdzināta ar pārskaitījumu uz Pircēja klienta profilā norādīto kontu 3–5 darba dienu laikā. Informācija par naudas atgriešanu tiks nosūtīta uz Pircēja klienta profi