Garantijas politika
SIA “Feraks” rūpējas par savu klientu apmierinātību un kvalitātes nodrošināšanu visos sadarbības posmos. Mēs veicam rūpīgu preču atlasi un nodrošinām, ka tās tiek piegādātas atbilstošā tehniskā un vizuālā stāvoklī, ievērojot vispārpieņemtos kvalitātes standartus.
Garantija tiek piemērota preču kategorijām, kurām tas ir atbilstoši preces būtībai vai noteikts normatīvajos aktos. Mūsu preču klāstā ietilpst dažādas kategorijas – no kancelejas precēm līdz iepakojuma risinājumiem un pārtikas produktiem, piemēram, kafijai vai tējai. Garantijas nosacījumi atšķiras atkarībā no preces veida un tās īpašībām.
Preču kategorijās, kur piemērojama derīguma termiņa kontrole (piemēram, kafija, tēja), mēs garantējam, ka klients saņems preci ar derīgu termiņu. Ja prece ir piegādāta ar termiņu, kas beidzies līdz saņemšanas brīdim, mēs nodrošināsim risinājumu atbilstoši konkrētās situācijas apstākļiem.
Citos gadījumos garantija tiek piemērota atbilstoši preces specifikai un sadarbības kārtībai. Atsevišķām preču grupām, piemēram, poligrāfijas un iepakojuma materiāliem, standarta garantijas var nebūt piemērojamas to lietošanas īpatnību dēļ.
Visos gadījumos, ja rodas jautājumi vai neskaidrības par saņemto preci, aicinām sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas komandu pēc iespējas ātrāk. Mēs izskatīsim katru gadījumu individuāli un meklēsim piemērotāko risinājumu sadarbībā ar klientu.
SIA “Feraks” patur tiesības grozīt vai precizēt garantijas nosacījumus atbilstoši likumdošanas prasībām un uzņēmuma iekšējai kārtībai.